3rd party support

Waarom doen klanten beroep op onze servicedesk?

Onze klanten doen een beroep op onze servicedesk om hen te laten ondersteunen op vlak van allerhande technische vragen, status van een opdracht of het totaalbeheer van hun opdrachten gestoeld op de overeengekomen SLA’s. Gezien de ruime expertise binnen onze diverse professionele oplossingen kunnen wij onze opdrachtgevers te allen tijde ondersteunen. Onze eerste lijn medewerkers kennen meestal de oplossing voor de vaak voorkomende problemen en voor de minder courante vragen informeren zij zich bij onze experts. Onze servicemedewerkers staan u graag bij tijdens het uitvoeren van uw core business.

 

MAAK EEN AFSPRAAK

…voor al uw facilitaire behoeften

AANNEMERS VERBOUWINGEN ANTWERPEN

Welke diensten bieden we u aan?

U kan onze servicedesk steeds contacteren voor:

Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.

Welke principes streven we na?

Engineering Facilityship

Waardecreatie door toepassing van het principe ‘customise & supervise’. Daarbij staan kernwaarden als continuous improvement en optimalisatie centraal.

Facilitysolving

We leveren diverse ondersteunende diensten en producten die essentieel zijn voor een goede werking van de bedrijfsprocessen, maar niet eigen aan de core business van onze klanten. We leveren oplossingen voor alle mogelijke courante en niet-courante vraagstukken in een bedrijfsomgeving.

Tijdkritische service

Moet u dringend een dienst laten uitvoeren? Heeft u bijvoorbeeld een feest in uw restaurant en heeft u plots last van plaagdieren, electro valt uit, dak is lek en/of andere problemen? Contacteer dan direct onze specialisten. Zij staan 365 dagen, 24 uur per dag voor u klaar en bieden u een snelle en goede service onder een strakke deadline.

Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.

Support & services

Een oplossing voor elk probleem.

Kernwaarden Group Limas

Customise

Ontvang op maat gemaakte facilitaire oplossingen met Group Limas. Onze experts analyseren en vertalen uw unieke behoeften en wensen naar praktische oplossingen. Maak uw omgeving bijzonder met onze op maat gesneden dienstverlening. Ontdek hoe wij uw facilitaire uitdagingen aanpakken.

24/7 support & desk

Ervaar ongeëvenaarde 24/7 ondersteuning met Group Limas. Onze experts analyseren, pakken aan en lossen problemen snel op, dag en nacht, 365 dagen per jaar. Vertrouw op onze toegewijde support om uw uitdagingen in no-time op te lossen.

Supervise

Group Limas superviseert elk Facilityship met toegewijde ondersteuning van onze supportdesk. Onze dienstverlening gaat verder dan implementatie; we waarborgen voortdurende monitoring en bewaking van uw oplossingen. Vertrouw op ons voor uitgebreide en continue supervisie van uw facilitaire behoeften.

Tijdkritisch

Group Limas excelleert in tijdgevoelige opdrachten waar het startmoment, de duur en deadlines cruciaal zijn. Onze vakmensen implementeren altijd duurzame en hoogwaardige oplossingen. Vertrouw op ons voor tijdige en kwalitatieve uitvoering van uw projecten.

Anderen bekeken ook