Servicedesk
Hoe kan onze servicedesk u helpen?
Onze supportmedewerkers ondersteunen u op vlak van allerhande technische vragen, status van een opdracht of het totaalbeheer van uw opdrachten gestoeld op de overeengekomen SLA’s.
Een greep uit onze diensten?
- TECHNICAL SUPPORT
- 3RD PARTY SUPPORT
- GENERAL ORDER & REQUEST MANAGEMENT
- ORDER SUPPORT & STATUS
- REQUEST FULFILMENT
- BUILDING MANAGEMENT & DESK
Onze servicedesk staat 24/7 ter beschikking van onze klanten. Opdrachten en aanvragen worden geregistreerd in onze knowledge database waarbij onze klanten met de gewenste frequentie geïnformeerd worden.
Welke principes streven we na?
Engineering Facilityship
Waardecreatie door toepassing van het principe ‘customise & supervise’. Daarbij staan kernwaarden als continuous improvement en optimalisatie centraal.
Facilitysolving
We leveren diverse ondersteunende diensten en producten die essentieel zijn voor een goede werking van de bedrijfsprocessen, maar niet eigen aan de core business van onze klanten. We leveren oplossingen voor alle mogelijke courante en niet-courante vraagstukken in een bedrijfsomgeving.
Tijdkritische service
Moet u dringend een dienst laten uitvoeren? Heeft u bijvoorbeeld een feest in uw restaurant en heeft u plots last van plaagdieren, electro valt uit, dak is lek en/of andere problemen? Contacteer dan direct onze specialisten. Zij staan 365 dagen, 24 uur per dag voor u klaar en bieden u een snelle en goede service onder een strakke deadline.
Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.
Support & services
Een oplossing voor elk probleem.
Kernwaarden Group Limas
Customise
Ontvang op maat gemaakte facilitaire oplossingen met Group Limas. Onze experts analyseren en vertalen uw unieke behoeften en wensen naar praktische oplossingen. Maak uw omgeving bijzonder met onze op maat gesneden dienstverlening. Ontdek hoe wij uw facilitaire uitdagingen aanpakken.
24/7 support & desk
Ervaar ongeëvenaarde 24/7 ondersteuning met Group Limas. Onze experts analyseren, pakken aan en lossen problemen snel op, dag en nacht, 365 dagen per jaar. Vertrouw op onze toegewijde support om uw uitdagingen in no-time op te lossen.
Supervise
Group Limas superviseert elk Facilityship met toegewijde ondersteuning van onze supportdesk. Onze dienstverlening gaat verder dan implementatie; we waarborgen voortdurende monitoring en bewaking van uw oplossingen. Vertrouw op ons voor uitgebreide en continue supervisie van uw facilitaire behoeften.
Tijdkritisch
Group Limas excelleert in tijdgevoelige opdrachten waar het startmoment, de duur en deadlines cruciaal zijn. Onze vakmensen implementeren altijd duurzame en hoogwaardige oplossingen. Vertrouw op ons voor tijdige en kwalitatieve uitvoering van uw projecten.